fredag 14. februar 2014

Helg!
Jeg elsker jobben min, men jeg kjenner likevel det er godt når helgen kommer og jeg kan senke skuldrene og puste ut. Fredagskvelden er nesten mer hellig enn lørdagen. Vi lager litt god mat og slapper av i sofaen, ser på barnetv eller film og nyter å ikke skulle gjøre noe.

I kveld har jeg tenkt å kose meg med litt scrapping/project life for å kanskje få fullført Leon sitt album for 2012. Jeg klør i fingrene etter å begynne på et nytt år, aller mest kunne jeg ønske å scrappe 2014 underveis, men jeg er redd jeg aldri ville fullføre 2013 da... Jeg får heller prøve å være effektiv og få unna 2013 raskere enn 2012. Men, jeg scrapper i allefall kronologisk ;) God helg!

2 kommentarer:

  1. Hei Camilla! Så gøy at du endelig har fått blogg! :) Hurra! Ha en flott dag. Klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg Camilla!
    Artige art jornal sider! Gleder meg til å se mer til scraperiene dine, men du må få deg følgeboks med vanlig google - ikke gogle + ;o)
    Ha en riktig god helg :o))

    SvarSlett