onsdag 12. februar 2014

Velkommen!

Etter mye om og men har jeg endelig fått rotet meg til å lage en blogg. Jeg er faktisk ganske stolt av meg selv. Utfordringen blir nå å klare å blogge jevnlig slik at bloggen ikke bare forsvinner ut i periferien...

Bloggen vil nok i hovedsak bli brukt til å legge ut hobbysysler, men et og annet innlegg om hverdagen vil nok også komme.

For tiden er jeg nesten manisk i forhold til min nye lidenskap, Art Journaling. Jeg sluker at jeg kommer over på internett, spesielt på pinterest og youtube. Jeg tråler blogg på blogg og kan sitte hver ledige stund å sukke over alle de flotte sidene folk lager. Problemet med å sitte slik er at jeg ofte ikke får gjort noe selv. Jeg har heldigvis blitt flinkere til å flytte meg bort fra pcen og til hobbykroken min i stua (som nå har ekspandert til å ta ca 3/4 av spisebordet også...) slik at jeg faktisk får gjort noe selv også.

Ellers har jeg alle gode intensjoner om å komme igang med scrappingen/PL igjen. Det hele har stått litt på vent mens AJ-feberen har herjet. Jeg har som mål å bli ferdig med albumet/ene for 2013 så raskt som mulig, helst før sommeren slik at jeg kommer i gang med 2014 mens det fremdeles er 2014...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar